DOPRAVA A PLATBY

I.

SPÔSOB PLATBY

Spôsob platby si Kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru označením zvolenej možnosti. Za objednaný tovar môže Kupujúci zaplatiť:

  • bankovým prevodom v prospech účtu Predávajúceho
  • platobnou kartou prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány prevádzkovanej spoločnosťou GoPay v prospech účtu Predávajúceho
  • na dobierku pri doručení tovaru
  • v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom vyzdvihnutí tovaru

 

II.

SPÔSOB PREPRAVY A POPLATKY ZA POŠTOVNÉ A BALNÉ

  1. Kupujúci si môže zvoliť na území Slovenskej republiky osobný odber tovaru podľa individuálnej dohody alebo zaslanie objednaného tovaru na ním zvolenú adresu prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriérskej spoločnosti alebo na vybrané odberné miesto spoločnosti Packeta (Zásielkovňa). Na území Českej republiky si Kupujúci môže zvoliť zaslanie objednaného tovaru na ním zvolenú adresu prostredníctvom Českej pošty alebo kuriérskej spoločnosti alebo na vybrané odberné miesto spoločnosti Packeta (Zásielkovňa)
  2. Pokiaľ nie je v popise k objednanému tovaru uvedené inak, Predávajúci odosiela objednaný tovar najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky, resp. po pripísaní platby na účet. Dodacia doba pri doprave kuriérom je spravidla 24 hodín pre územie Slovenskej republiky a 48 hodín pre územie Českej republiky. Dodacia doba pri doprave poštou je spravidla 1-2 dni pre územie Slovenskej republiky a 2-3 dni pre územie Českej republiky. Pokiaľ nie je možné túto dodaciu dobu zo strany Predávajúceho dodržať, je tento povinný Kupujúceho o tejto skutočnosti bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom.
  3. Kupujúci je povinný zásielku prekontrolovať a prevziať ju, iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu, tovar môže prevziať, ale je nutné uviesť výhrady do prepravného listu. Kupujúci je povinný okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrieť a skontrolovať kompletnosť balenia, v prípade poškodenia tovaru alebo neúplnosti zásielky túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť Predávajúcemu a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
  4. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku, prípadne neúplnosť zásielky po podpise prepravného listu, ktoré nebudú nahlásené ihneď, najneskôr do 12 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.
  5. Pri nákupe nad 99€ má Kupujúci nárok na poštovné a balné poplatky vo výške 0€, t.j. zdarma.
  6. O aktuálnych poplatkoch za dopravu a platbu dobierkou je Kupujúci informovaný v procese objednávky ešte pred jej uzatvorením.
  7. Pri objednávke tovaru do ďalších štátov (okrem SR a ČR) Predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je platbu nutné zrealizovať vopred, na základe Predávajúcim zaslanej faktúry.

 

V Brezne dňa 22.10.2021